De Gouden Servicedesk voor aanvragen bij Vermogensfondsen

Nederland telt veel vermogensfondsen die bereid zijn mooie en betekenisvolle projecten voor ouderen te steunen. Helaas zien we bij onze deelnemers dat er vaak maar beperkt tijd en/of capaciteit is om in te zetten op (structurele) fondsenwerving. Daarom hebben we een servicedesk ontwikkeld.

Onze Gouden Servicedesk is alleen te raadplegen voor onze deelnemers en biedt drie manieren van ondersteuning:

  1. Het ontwikkelen van of ondersteunen bij de ontwikkeling van een projectaanvraag.
  2. De ontwikkeling van groepsaanvragen (zoals (innovatieve) producten als een Beleef TV of een beleeftuin) waar deelnemers bij aan kunnen haken. Een aantal keren per jaar wordt de behoefte hieraan geïnventariseerd en wordt een aanvraag uitgezet.
  3. Training voor mensen die zichzelf willen ontwikkelen op gebied van fondsenwerving.

De agenda voor trainingen, evenals de formats voor project- en groepsaanvragen zijn voor deelnemers te vinden in onze Intranetomgeving (Servicedesk).